کارجو کارجو .

کارجو

نگاهی به شرایط استخدام در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی

شهر تبریز را می‌توان مهم‌ترین شهر ترک‌نشین کشور دانست. اگر با زبان ترکی آشنایی داشته باشید. زندگی کردن در این شهر برای شما بسیار راحت‌تر از کسانی خواهد بود که با این زبان آشنا نیستند. آب و هوای این شهر در فصل تابستان بسیار دلپذیر و زمستان‌های آن سرد و برفی است. شهر تبریز از نظر پاکیزگی هوا جزو شهرهای برتر ایران است.

حمل و نقل در شهر تبریز با وجود متروی این شهر که چهار خط مختلف دارد، بسیار راحت است. همچنین، رفت و آمد از سایر استان‌های ایران به شهر تبریز، کار راحتی است؛ زیرا فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی و ایستگاه راه آهن در این شهر وجود دارد.

استان آذربایجان شرقی از زیباترین استان‌های کشور از نظر منابع طبیعی است و با سکونت در آن، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این استان مثل دریاچه‌ی ارومیه و کوه‌های سر به فلک کشیده‌ لذت ببرید. به همین دلیل این استان، برای زندگی کردن علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و طبعیت‌گردی بسیار مناسب است.

شهر تبریز در میان کلانشهرهای ایران، تقریبا ارزان محسوب می‌شود؛ به‌طوری‌که قیمت مسکن در این شهر با توجه به اقتصاد فعال و امکانات آن، چندان بالا نیست. در کل شهر تبریز، به عنوان یک شهر تمیز امن با میزان جرائم پایین و اختلاف طبقاتی اندک در کشور شناخته می‌شود. اگر با زبان و فرهنگ آذری آشنایی دارد و راحت هستید، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام تبریز رزومه بفرستید.

جمع‌بندی

شهر تبریز که مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از مراکز مهم صنعتی و اقتصادی ایران و منطقه است،کارخانجات و شرکت‌های معتبر زیادی را در خود جای داده است که نرخ اشتغال‌زایی را بالاتر برده‌اند. بااین‌حال، بخش زیادی از این شرکت‌ها در مرکز استان قرار گرفته‌اند و به همین دلیل، وضعیت کاریابی و استخدام تبریز به‌مراتب بهتر از سایر شهرهای استان است. این موضوع، مهاجرت کارجویان از شهرهای اطراف را به تبریز افزایش داده است.

شهر تبریز درزمینه خودروسازی، صنایع سنگین، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، چرم‌سازی، مواد غذایی، صنایع دستی و فرش‌بافی، فعالیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد و در بسیاری از این زمینه‌ها در سطح کشور و منطقه خاورمیانه معروف است.

با استفاده از سایت کار و استخدام  به‌راحتی می‌توانید تمامی موقعیت‌های شغلی تبریز و استان آذربایجان شرقی را مشاهده کنید و در صورت تمایل بعد از مطالعه و بررسی مشخصات و شرح شغلی، رزومه‌تان را برای آن‌ها ارسال کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۳۳ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)