کارجو کارجو .

کارجو

چطور در کوتاه ترین زمان ممکن در تهران کار پیدا کنیم؟

با بررسی تعداد آگهی‌های موجود در شهرهای تهران با سایر شهرها در سایت جاب ویژن این طور نتیجه می‌گیریم که بیش از ۷۰% فرصت‌های شغلی موجود، مربوط به شهرهای مختلف استان و شهر تهران است. در این مقاله جاب ویژن قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر بازار کار و آگهی‌های استخدام تهران و شرایط جذب نیروی کار در این شهر و استان و مشاغل پرتقاضا و پرکاربرد را با یکدیگر بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کاریابی و استخدام

به کمک فیلترهای جاب ویژن، سریعتر نتیجه بگیرید!


جاب ویژن امکانات و فیلترهای متعددی در اختیار کارجویان قرار داده تا با استفاده از آنها زودتر و بهتر به نتیجه موردنظرتان برسید. یکی از کاربردی ترین این امکانات، جستجوی کار و مشاهده فرصت‌های شغلی به تفکیک شهر محل سکونت است.

برای این منظور و برای مشاهده فرصت‌های استخدام تهران، کافی است در بخش جستجوی مشاغل، از منوی شهر، شهر تهران را انتخاب کنید. این موقعیت‌های شغلی در نقاط مختلف شهر قرار دارند و آدرس و محدوده شرکت در بخش توضیحات هر آگهی نوشته شده است.

علاوه بر این، اگر تمایل به جستجوی کار و موقعیت‌های کاری در مناطق مختلف تهران را دارید هم می‌توانید منطقه موردنظرتان را انتخاب کنید و تنها آگهی‌های استخدام تهران مربوط به همان منطقه را ببینید. در حال حاضر در سایت جاب ویژن می‌توانید آگهی‌های استخدام تهران را به تفکیک مناطق زیر مشاهده کنید.

شمال شهر
جنوب شهر
غرب
شرق
مرکز شهر
منطقه شمال غربی
منطقه شمال شرقی
منطقه جنوب غربی
منطقه جنوب شرقی
این آگهی‌‌ها به طور پیش‌‌‌فرض به ترتیب منطبق‌‌ترین موقعیت‌‌‌ها با رزومه کاری شما نمایش داده می شوند. اگر می‌‌خواهید آگهی استخدام امروز تهران را مشاهده کنید می‌‌توانید از منوی بالای صفحه نتایج جستجو، آگهی ها را به ترتیب جدیدترین مرتب کنید تا ابتدا موقعیت‌‌های شغلی و آگهی استخدام امروز تهران به شما نمایش داده شود.

فرصت‌های شغلی پروژه ای و دورکاری را هم در نظر بگیرید!
فریلنسینگ مدلی از اشتغال است که فرد به صورت پروژه‌ای با کارفرماهای مختلف همکاری می‌کند. این شغل مزایا و معایب خاص خود را دارد که در مقاله فریلنسینگ چیست در مورد آن‌ها صحبت کردیم. با این حال، بسیاری از کارجویان معتقدند در برخی رشته‌ها مثل برنامه نویسی، دیجیتال مارکتینگ و تولیدمحتوا در صورت فریلنسینگ امکان کسب درآمد بیشتری وجود دارد.

دورکاری از گذشته به عنوان مدلی از همکاری وجود داشته است و در مورد مزایا و معایب آن بحث و گمانه‌زنی‌‌هایی وجود داشت. اما در یک سال اخیر به خاطر اپیدمی ویروس کرونا و لزوم فاصله‌‌گذاری اجتماعی، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان به اجبار به سمت دورکاری روی آورده‌اند. از طرف دیگر شمار زیادی از کارجویان هم برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان تمایل دارند به جای کار حضوری به صورت دورکار مشغول به کار شوند.

اگر در آگهی‌های استخدام تهران جستجو کنید می‌بینید که فرصت های شغلی دورکاری زیادی نیز برای کارجویان وجود دارد. این موضوع حتی به کارجویانی که در شهرهای دیگر زندگی می‌‌کنند هم اجازه می‌دهد بدون نقل مکان و مهاجرت، فرصت شغلی دورکاری خوب با درآمد مکفی در تهران پیدا کنند.

هر آگهی استخدام تهران که امکان دورکاری داشته باشد در فسمت توضیحات شغل، با تگ «دورکاری» مشخص شده است. علاوه بر این، از بخش «جستجوی پیشرفته» در صفحه اصلی سایت جاب ویژن هم می‌توانید فیلتر دورکاری را فعال کنید تا تنها فرصت های شغلی دورکاری را مشاهده کنید.

در حوزه‌های اشتغالزا به دنبال کار باشید!
آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که بیشتری اشتغالزایی در  بخش خدمات بوده است.

 بر اساس این نتایج:
۳۴% از نیروی اشتغال (مرد و زن) در سال ۱۳۹۸ در بخش صنعت مشغول به کار هستند.

سهم بخش کشاورزی به مراتب کمتر و حدود ۱٫۴ درصد بوده است.


بخش خدمات اما بیشترین اشتغال را داشته و ۶۲٫۱ درصد از جمعیت فعال و نیروی کار تهران در این حوزه مشغول به کار بوده اند.
سهم بخش خصوصی از اشتغالزایی و به کارگیری نیروی کار شهری در سال ۱۳۹۸ برابر با ۸۰٫۳% بوده و بخش دولتی ۱۹٫۷ درصد از اشتغال را به خود اختصاص داده است.
برای موقعیتهای شغلی پرتقاضا رزومه ارسال کنید!
در سایت جاب ویژن با انتخاب شهرهای تهران می توانید در تمامی زمینه‌ها و مشاغل، موقعیت شغلی خوبی پیدا کنید. با این حال بازار کار و تعداد فرصت‌های شغلی در همه مشاغل مانند هم نیست و در برخی مشاغل، آگهی‌های شغلی بیشتر و بهتری وجود دارد. در ادامه به برخی از مشاغل پرتقاضاو پرکاربرد در آگهی‌های استخدام تهران اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

  • برنامه نویسی
  • مشاغل مرتبط با دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی گرافیک و ویرایش تصویر و ویدیو
  • حسابداری و مالی
  • تمام مشاغل حوزه فروش و بازاریابی

جمع بندی
پایتخت ایران از گذشته مرکز تجمع کسب و کارها و سازمان‌های ایرانی و خارجی بوده و همین موضوع باعث شده بازار کار بسیاری خوبی در این شهر وجود داشته باشد و هرروزه شمار زیادی موقعیت استخدام در تهران در سایت جاب ویژن منتشر شود. در صورتی که تخصص و مهارت خوبی داشته باشید می‌‌توانید به راحتی در سایت جاب ویژن به دنبال کار بگردید و در مدت زمانی کوتاه، موقعیت شغلی مناسب با حقوق و درآمد خوبی برای خود پیدا کنید.

مطلب مرتبط: بررسی بازار کار و فرصت های شغلی تهران

مرکزیت تهران باعث تجمع سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی در این شهر شده و همین مساله، فرصت‌های شغلی فراوانی را در این شهر به وجود آورده است. بازار کار خوب پایتخت در مقایسه با سایر شهرها باعث شده برخی کارجویان از شهرها و استان های دیگر برای جستجوی کار و اشتغال به تهران مهاجرت کنند یا به دنبال فرصت‌های شغلی دورکاری در تهران باشند.

از آنجا که رزومه کاری حرفه‌ای و استاندارد، نقش مهمی در پذیرش یا عدم پذیرش شما توسط کارفرما دارد پیشنهاد می‌‌‌کنیم اگر هنوز رزومه کاری ندارید به صفحه رزومه ساز رایگان جاب ویژن مراجعه کنید و با تکمیل اطلاعات در چند دقیقه رزومه حرفه‌ای و استاندارد به دو زبان فارسی و انگلیسی برای خود بسازید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۰ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)