بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت جت بت
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
بازی انفجار ۲
bet303.com
مگاشرط بندی بت
پیش بینی زنده
بت یک
jetbet90
ac90bet
سایت یک بت
پوکر آنلاین شرطی
1x
وان ایکس ایران
سایت بازی plinko
baxbet
آدرس جدید بت فوروارد
کانن بت اینستاگرام
 کارجو کارجو .

کارجو

خرید سایت قوی رنک دار جهت سئو و لینک سازی PBN

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتورها در رتبه‌بندی نتایج گوگل تعداد و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت است.

لینک سازی شبکه ای یا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است که بعدها با عنوان Private Backlink Network نیز شناخته شد. اگر به مفهوم همین عبارت نگاه کنیم در یک تعریف ساده می‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها و سایت‌هایی است که با هدف تقویت سایت اصلی و لینک سازی ایجاد شده‌اند.

تعدادی سایت با این مشخصات و سوابق زیر آماده فروش برای وبمستران و سئو کاران و یا دیجیتال مارکتینگ هایی که به دنبال ایجاد شبکه لینک سازی قوی و یا به دنبال خرید سایت رنک دار قوی با سابقه قبلی هستند مناسب می باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سایت 7 سال

حداقل تعداد بک لینک 10000

حداقل پیج اتوریتی 27 الی 34

داری پیج 1 الی 5 رنک قبلی گوگل

مناسب لینک سازی شبکه ای PBN , PSN

 

آدرس سایت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قیمت تکی هر سایت 850 تومان

قیمت همه سایت ها شامل تخفیف ویژه

هماهنگی : از طریق آی دی تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور که مشاهده کردید لینک این سایت ها در بیش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهی منتشر و آگهی شد این فرایند علاوه بر آگهی فروش تعداد بک لینک های این سایتها را تقویت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۳۷ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلی و رنکینگ سایت خود را بترکانید

چه وب سایت شرکتی داشته باشید و چه یک وبلاگ شخصی، برای اینکه سهمیه ای در بازار آنلاین داشته باشید، نیاز دارید که کاربران از سایت شما بازدید کنند و با آن تعامل موثر برقرار کنند.
سوال اینجاست که در حجم انبوهی از اطلاعات که در فضای وب وجود دارد چطور می‌توان کاربران را به سمت سایت خود جذب کرد و در این فضای رقابتی پیروز میدان بود؟

در این پست ما تصمیم داریم تکنیک‌ها و اصول افزایش ترافیک سایت را به شما معرفی کنیم.

بی شک بخش زیادی از ترافیک وب سایت‌ها از نتایج ارگانیک موتورهای جستجو مثل گوگل حاصل می‌شود پس باید سئو را جدی بگیرید و روی آن سرمایه گذاری کنید.

 
شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .
 
با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10 ردیف اول گوگل شوید .
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

-------

آغاز ثبت نام و دریافت سامانه پیام کوتاه
ارسال پیامک از خطوط رند کشوری 1000 و 2000 و..
امکان ارسال پیامک های تبریک ، اخطاریه،یادآوری اقساط و...

با تحویل آنلاین پنل

قابلیت ها و اطلاعات بیشتر در لینک زیر

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۲۴ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)

راهنمای استخدام فروشنده و مهارت‌های لازم فروشندگی

حوزه فروش بسیار گسترده و متنوع است و هر شرکت و سازمانی برای عرضه و فروش محصول و خدماتش به استخدام فروشنده آقا یا خانم حرفه‌ای و باتجربه نیاز دارد.

 در این حوزه، موقعیت‌ها و رده‌بندی‌های شغلی متفاوتی مثل فروشندگی، ویزیتور، کارشناس و مدیر فروش وجود دارد که هرکدام مسئولیت‌های متفاوتی دارند.

 در این مقاله قصد داریم در مورد استخدام فروشنده و ویزیتور و شرایط و مهارت‌های لازم برای احراز این شغل صحبت کنیم. همچنین در مورد تفاوت‌های فروشنده با نماینده فروش، ویزیتور و کارشناس هم توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کند دید بهتری از حوزه فروشندگی پیدا کنید و با توجه به توانمندی‌های خود بهترین موقعیت شغلی و استخدام را انتخاب کنید. در ادامه با ما در جاب ویژن همراه باشید.

فروشنده به چه کسی گفته می‌شود؟

فروشنده یا salesperson همان‌طور که از اسمش مشخص است مسئولیت عرضه محصولات شرکت و سازمان و راهنمایی و پشتیبانی مشتریان را بر عهده دارد. عنوان شغلی فروشنده طیف وسیعی از مشاغل را در برمی‌گیرد؛ از فروشندگی محصولات و اجناس مغازه گرفته تا صندوقدار و فروشنده شرکتی و ویزیتور در زمره کار فروشندگی قرار می‌گیرند. فروشنده‌‌ها ممکن است در داخل شرکت و از طریق تلفن یا آنلاین، فروشندگی کنند یا به‌صورت حضوری و به‌عنوان نماینده فروش به ملاقات مشتریان بروند و آن‌ها را ترغیب به خرید خدمات و محصولات شرکت کنند.

فروشنده‌های حرفه‌ای معمولا مدرک لیسانس در رشته‌های مرتبط مثل تجارت، بازاریابی و … دارند. هرچند در مورد جذب فروشنده‌ ساده در فروشگاه و مغازه، سخت‌گیری کمتری در مورد مدرک تحصیلی متقاضیان اعمال می‌شود و افراد مختلف با داشتن مهارت‌های لازم می‌توانند در این مشاغل مشغول به کار شوند.

فروشنده چه وظایفی دارد؟
مسئولیت و وظایف شغلی فروشنده با توجه به نوع شغل و سازمان و کسب‌وکاری که در آن مشغول به کار می‌‌‌شوید ممکن است متفاوت باشد. مسلماً وظایف یک فروشنده مغازه با کارمند فروش شرکت یا سازمان با هم متفاوت است؛ اما اگر بخواهیم به‌طورکلی، شرح وظایف و مسئولیت‌های فروشنده را توضیح دهیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

خوشامدگویی و استقبال از مشتریان حضوری و غیرحضوری
کمک به مشتریان برای پیدا کردن محصولات و اقلام موردنیاز
پیگیری موجودی کالا و ارائه گزارش به سرپرست فروش
تهیه برنامه و استراتژی فروش
برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای فعالیت‌های فروش
تهیه و نگهداری پایگاه داده و اطلاعات مشتریان
تهیه و تدارک ابزارهای تبلیغات فروش
برنامه‌ریزی فعالیت‌های بازاریابی حضوری و غیرحضوری
هماهنگی و قرار ملاقات با مشتریان حضوری
تماس با مشتریان جدید و مشتریان قدیمی برای فروش تلفنی
ارائه و توضیح محصولات و خدمات جدید به مشتریان فعلی و بالقوه
مذاکره با مشتریان و نهایی کردن فروش
توسعه و گسترش پیشنهاد‌های فروش
تنظیم و ارائه قرارداد فروش
ارائه آموزش‌های لازم در مورد محصولات به مشتریان
ثبت سوابق فروش و ارائه گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه فروش
پاسخگویی به سؤالات و نگرانی‌های مشتریان از طریق تلفن، ایمیل، آنلاین یا حضوری
اطمینان از رضایت مشتریان از خدمات و محصولات و حفظ روابط خوب و حسنه با مشتری
پیگیری فعالیت‌های فروش
بررسی کیفیت کالا و خدمات قبل از تحویل به مشتری
نظارت بر روند sale و ارائه گزارش به سرپرست و مدیریت
انجام تحقیقات و بررسی بازار
شرکت در رویدادهای فروش
بررسی و نظارت بر رقبا، شرایط بازار و توسعه محصول
فروشندگان در چه کسب و کارهایی مشغول به کار می‌شوند؟
تقریباً هر کسب‌وکاری که حداقل یک محصول یا سرویس برای فروش داشته باشد به استخدام فروشنده هم نیاز خواهد داشت. کارجویانی که به دنبال موقعیت‌های شغلی مرتبط با فروشندگی مثل صندوقدار، فروشنده حضوری، نماینده فروش و بازاریاب هستند می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی و توانایی‌هایشان در حوزه‌های بسیار متنوعی کار پیدا کنند.

برای مشاهده آگهی‌های استخدام فروشنده و بازاریاب کلیک کنید.

برخی از کسب‌وکارهایی که بیش از همه به جذب فروشنده، صندوقدار و بازاریاب نیاز دارند عبارت‌اند از:

کتاب‌فروشی‌ها
فروشگاه‌های پوشاک و بوتیک‌ها
خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
رستوران‌ها
شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ در زمینه‌های مختلف
شرکت‌های ارائه خدمات
فروشگاه‌های آنلاین
کارخانه‌ها و تولیدی‌های مختلف
استخدام و جذب فروشنده به چه تحصیلاتی نیاز دارد؟
در حوزه فروش، مشاغل مختلفی وجود دارند و برای هر موقعیت شغلی هم شرایط و الزامات شغلی متفاوتی ممکن است وجود داشته باشد. اما به‌طور کل، کارفرماها برای استخدام بازاریاب و فروشنده، تحصیلات مرتبط درزمینه‌های مرتبط، مارکتینگ و بازاریابی، تجارت و سایر رشته‌های مرتبط را در اولویت استخدام قرار می‌‌دهند. به‌ویژه برای استخدام بازاریاب و ویزیتور و نماینده فروش، دارا بودن تحصیلات امتیاز ویژه‌ای برای متقاضیان به حساب می‌آید.

بااین‌حال، یک فروشنده موفق بیش از تحصیلات به مهارت‌‌ها و تجربیات عملی نیاز دارد و اگر فردی این شرایط را داشته باشد و تحصیلاتش غیر مرتبط باشد باز هم شانس خوبی برای جذب خواهد داشت. همچنین برای سطوح شغلی پایین‌تر مثل صندوقدار، فروشنده مغازه و فروشگاه و … تحصیلات اهمیت کمتری دارد و بیشتر تأکید بر مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی کارجو است.

مهارت‌های مورد نیاز برای شغل فروشنده
فروشنده موفق و حرفه‌ای علاوه بر تحصیلات مرتبط، به مهارت‌های و توانایی‌های خاصی هم نیاز پیدا خواهد کرد. این مهارت‌ها به دو دسته مهارت‌های نرم و مهارت‌‌های سخت یا تخصصی تقسیم می‌شوند. مهارت‌های نرم شامل مهارت‌‌های فردی مثل روابط عمومی بالا و قدرت مذاکره و ارائه محصول می‌شود. از جمله مهارت‌های سخت موردنیاز برای جذب فروشنده هم می‌توان به توانایی کار با کامپیوتر، تسلط بر نرم‌افزارهای لازم مثل مجموعه مایکروسافت آفیس و آشنایی با فرآیندها و تکنیک‌های فروش اشاره کرد.

جمع‌بندی
هر کسب‌وکار و بنگاه تجاری برای فروش محصولات و خدماتش به استخدام و جذب فروشنده نیاز خواهد داشت؛ به همین دلیل بازار کار نسبتا خوبی برای این شغل وجود دارد و در صفحه فرصت‌های شغلی جاب ویژن می‌توانید تعداد زیادی آگهی استخدام فروشنده را مشاهده کنید.

مطلب مرتبط: شرایط جذب فروشنده

 استخدام فروشندگی نیازمند مهارت‌های نرم و سخت متعددی است و برخی افراد توانایی و مهارت ذاتی بیشتری برای فروش دارند. برای کسانی که به این حوزه علاقه‌مندند، فروشندگی شغلی جذاب و هیجان‌انگیزی است که شما را به مرحله دل‌چسب و شیرین فروش و نهایی کردن قرارداد می‎رساند.
با کسب تجربه و تقویت مهارت‌ها و توانایی‌های فروش می‌توانید در حوزه فروش پیشرفت خوبی داشته باشید و به پست‌های بالاتری مثل کارشناس فروش، سرپرست فروش یا حتی فرصت شغلی مدیر فروش ارتقا پیدا کنید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۴۲ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)

چطور در کوتاه ترین زمان ممکن در تهران کار پیدا کنیم؟

با این که در شهرهای دیگر نیز امکان جستجوی کار و فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد؛ اما تنوع و مقدار این آگهی‌ها به هیچ وجه قابل مقایسه با تعداد آگهی استخدام تهران نیست. تهران و شهرهای استان، مرکز تجمع شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک است و خوشبختانه یا متاسفانه امکانات کسب و کار و بازار کار به مراتب بهتری و متنوع‌تری در مقایسه با شهرهای دیگر ایران دارد. 

برای مشاهده آگهی های استخدام تهران کلیک کنید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۰ توسط:محیا باقری موضوع: نظرات (0)